piątek, 15 maja 2020

Zakładka na majowe wyzwanie Hubki

Jakoś kompletnie nie mam weny do zakładek, choć tak bardzo lubię je robić. Nawet wyzwania nia pomagają, wychodzą mi jakieś takie zwyczajne. :( Ale mam! W maju Hubka wymyśliła wyzwanie pt. Książki znane z cytatów. Bardzo fajny temat i wynotowałam kilka cytatów, więc kto wie, może jeszcze wena przyjdzie?


Pocięłam arkusz papierów 13 Arts, cały czas ten sam, bo leżał mi pod ręką (została niewielka część tego arkusza z kawałkiem, dla którego go kupiłam, ale radośnie przecięłam ten kawałek na pół przypadkiem!). Stempelek z książkami i szczurkiem pokolorowałam markerami alkoholowymi. Cytat pochodzi z "Cienia wiatru", który miałam na własność, pożyczyłam i do mnie nie wrócił. Czytaliście?


Bohater książki zostaje przez ojca zaprowadzony na Cmentarz Zapomnianych Książek, gdzie znajduje "Cień wiatru" Caraxa. Książka interesuje go tak bardzo, że postanawia odnaleźć pozostałe książki autora, ale okazuje się, że wszystkie zostały zniszczone, i komuś zależy na zniszczeniu także egzemplarza bohatera. Powieść jest wielowątkowa, a każdy wątek jest ciekawy i ma sens. Bardzo lubię ten tom, ale kolejne jakoś mnie już tak nie wciągnęły.





Zakładkę zgłaszam do zabawy u Hubki
i do zakładkowego wyzwania w ArtPiaskownicy



PS. Jest taka cudowna akcja dla dorosłych pensjonariuszy domów opieki! Tak się cieszę, że nareszcie akcja dla dorosłych! Dorośli są pozostawieni sami sobie, w wieku 18 lat tracą opiekuna prawnego i system ich wypluwa, zostawia bez pomocy. A akcji dla nich praktycznie nie ma. Znam tylko Robótkę. Bardzo Was zachęcam do wzięcia udziału!

"Dziś mamy dla Was specjalny post dotyczący wsparcia osób starszych - seniorów z Łódzkich DPS-ów . Wraz z naszą Mirosława Krawczyk Mirosek i Fundacja Wolontariat Gajusza chcielibyśmy zachęcić Was do akcji - "Kartka dla Seniora". Otóż Fundacja Wolontariat Gajusza wystąpiła z pomysłem ofiarowania kartek własnoręcznie zrobionych osobom starszym z DPS-ów. Osobom bardzo często samotnym, schorowanym, których nikt nie odwiedza. Kartek, w które wpiszemy słowa otuchy, życzenia czy też słowa dające nadzieję. Może być ciężko, bo to 1778 osób do obdarowania, ale wierzymy, że wspólnymi siłami damy radę !!!
Kilka słów dodatkowych:

To tylko dla chętnych, nic na siłę. Dla początkujących i zaawansowanych.
Kartki bez kopert, różnego formatu, wymiaru. Dla kobiet i dla mężczyzn.
Mogą to być kartki nawet nasze pierwsze, które wydaje nam się, że nie są rewelacyjne, które wydaje nam się, że czegoś im brakuje, które zwyczajnie nam się nie podobają czy też takie, z których jesteśmy mega zadowoleni.
Mogą być też kartki zrobione przez dzieci.
Czy też kartki na zupełnie inne okazje tj, chrzciny, ślub itp.
My zmienimy w nich napis na taki, który będzie pasował dla seniorów.
Wskazana personalizacja:
- „Dla Ciebie”,
- „Spełnienia marzeń”,
- „Jesteśmy z Tobą”,
- „Moc Życzeń” itp.

Kartki w środku MOGĄ być puste, a jeśli chcecie to wpiszcie kilka słów od siebie.

Liczy się gest, liczy się pamięć.

Organizacja:

My wraz z naszą Mirosława Krawczyk Mirosek zbieramy kartki od osób zainteresowanych pomocą.
Wprowadzamy poprawki w personalizacji, jeśli kartka tego wymaga tzn.
jeśli jest napis „W Dniu Ślubu”, zmieniamy na: „Dla Ciebie” lub inny.
Następnie, jeśli uda nam się zebrać większą ilość odbiera je Fundacja.

Termin do 24 maja, góra do końca maja żeby były u nas.

Po zakończeniu akcji czekamy na relację od Fundacji z przebiegu wydarzenia i pokażemy je na naszym profilu! �

Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu z nami lub z Mirosława Krawczyk Mirosek 🙂
Dziękujemy"

11 komentarzy:

  1. Zakładka bardzo ciekawa.
    Świetna akcja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!Dopracowana w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Daga- super zakładeczka! I baaardzo podobają mi się te niteczki! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zakładka- kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zakładka:) kazdy szczegół dopracowany:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale czadowa zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądre przesłanie :) Świetna praca, kolorowa i w ciekawym kształcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. I jeszcze jedna świetna zakładka! Dzięki za wspólną zabawę na Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, kolorowa praca i piękna sentencja :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!