czwartek, 14 maja 2020

Święta w maju

Pora na majowe wyzwania świąteczne. Zrobiłam prawie takie same kartki jak miesiąc temu, tylko... odwrotnie. ;)


W wyzwaniu pierwszym znowu była kolęda o... szopce. :) Kolędę możecie znaleźć [tutaj]. Tło zrobiłam farbami akrylowymi, gwiazdki - złotą pastą strukturalną (ale jest tak rzadka, że się wlewa pod maskę), a szopkę wycięłam z papieru brokatowego.

P

W drugim wyzwaniu nie podjęłam się robienia niekończącej się kartki, ale nie wykluczam jakiejś próby z innymi papierami - po prostu nie miałam świątecznych w jednym stylu. Wybrałam drugą opcję: brązowy i niebieski. Tło i gwiazdki zrobiłam jak w pierwszej kartce. Łosia i drzewka potapowałam gąbeczką brązową farbą akrylową, a potem na to jeszcze złotą. Dało to bardzo fajny efekt, który widać pod światło, ale tylko na filmiku, jak zwykle. Na rogi i gałązki nałożyłam  Nuvo Drops w kolorze białym. 




Pracę z szopką zgłaszam do
a pracę z łosiem do

Obie kartki zgłaszam też do wyzwania Outlawz 28.05

11 komentarzy:

  1. Świetnie sobie poradziłaś z tematem, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne. Mi ani robienie zimowych kartek, ani projektowanie zimowych grafik czzy stempli nie idzie przy takiej pogodzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wszystko jedno, bo tych świąt nie obchodzę, ale zawsze dziwnie się czułam, patrząc na filmy, w których widziałam choinkę w środku lata, np. na Florydzie. Dziwne to jednak. :) Może nie być śniegu, ale żeby było ciepło? :D

      Usuń
  3. Świetne są! Bardzo podobają mi się tła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Daga inspirujesz mnie do robienia własnych teł. Zdarzyło mi się co prawda kilka razy zrobić w pracy mediowe tło, ale nie jest to moim nawykiem. A u Ciebie zawsze udanie to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie kartki są świetne, ale ta z łosiem bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne . Grudzień jest zdecydowanie za któtki aby pokazać wszystkie kartki przez nas zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie fajne, ale ta z łosiem po prostu wymiata :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!