środa, 6 maja 2020

Mechaniczna pomarańcza - inspiracja dla Ike's World Challenge (2)

To moja druga inspiracja jako Guest Designer na blogu Ike's World Challenge. Prace nadal muszą być utrzymane w kolorystyce Quartz Palette. Nie miałam pomysłu na słodko-cukierkowe różowe prace, więc postanowiłam postawić na kontrast tej różowej słodkości ze stemplem Ike's i mocnym przekazem. Wybrałam stempel "Clockwork Orange" i już samo skojarzenie z książką poprowadziło mnie do lekko steampunkowego klimatu, tylko... w różach i fioletach. :)

Tło zrobiłam, nakładając farby akrylowe gąbeczką. Kiedy wyschły, przez maskę - także gąbeczką - nałożyłam zacieki farbą metaliczną. Cały panel wytuszowałam na brzegach. Potem dokleiłam stempel. Twarz pokolorowałam promarkerami, a właściwie to jednym. Najjaśniejszy marker do twarzy wypisał mi się po 6 latach, ten jest drugi w kolejce i też mi się wypisuje, ale jakoś się udało jeszcze kolorować tą szerszą końcówką. Na oczy i usta nałożyłam clear gloss. Kapelusz pokolorowałam farbą akrylową i wytuszowałam mu brzegi.

Potem była najlepsza zabawa. :) Tekturki Anemone najpierw pomalowałam markerami na różne odcienie różu i fioletu, potem wyembossowałam przezroczystym pudrem. Okazało się, że puder ma opalizujące drobinki i pod światło tekturki lśnią wszystkimi kolorami tęczy, co oczywiście za nic nie wychodzi na zdjęciach. Nakleiłam te tekturki zwykłym magikiem. Nałożyłam troszkę żelu i przykleiłam mikrokulki, a potem cekiny. Dodałam też kilka przezroczystych perełek w płynie. Na koniec napis - cytat z "Mechanicznej pomarańczy".







Cat Lovers' Challenge : http://showusyourpussies.blogspot.gr/

Ike's Challenge Blog: http://ikesworldchallengeblog.blogspot.com

Ike's Shop: https://ikesart.zibbet.com/shop

Ike's Blog: http://suzy-ikesworld.blogspot.com

IKEsART FaceBook Fan Page: https://www.facebook.com/groups/IkesArtFanPage/


9 komentarzy:

  1. Prześliczna praca, idealna kolorystyka, bardzo ciekawy, oryginalny pomysł. :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. intrygujący tekst i faktycznie nietypowe zestawienie koloru z treścią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabulous. I really love your background - it's amazing.
    Such great Cogs too. It is so good to have you as Guest Designer this month.
    Hugz
    IKE

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna praca i naprawdę bardzo skojarzyła mi się z twórczością Kubricka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uzyskałaś wiele świetnych efektów, a zestawione obok siebie w jednej pracy dały super efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa praca, super efekty.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!