sobota, 2 maja 2020

Dziewczynka z kwiatami

Ta praca praktycznie zrobiła się sama. Odkąd zobaczyłam ten stempelek, od razu wiedziałam, że mogę go obrobić właśnie tak. Specjalnie po to go kupiłam!

Do tła wykorzystałam papiery ITD Collection. Poszło szybko. Nakleiłam stempelek, a potem zaczęłam naklejać kwiaty, najpierw ten największy różowy. Potem już poszło samo. Świecidełek użyłam sporo. Posypałam wszystko brokatem białym i błękitnym. W rodeczki nałożyłam trochę mikrokulek w różnych kolorach. Nakleiłam cekiny. Na koniec dodałam trochę crackle accentu Daily Art, ale się nie sprawdził. Dobrze wygląda jedynie na taśmie washi pod stopami dziewczynki. Na kwiatkach wygląda jak plama, nic nie popękało, choć właśnie na papierze powinno. Nalałam go też na cekiny i tu wyszło nawet fajnie, zwłaszcza pod światło. Dodałam też clear gloss na sukienkę i buty dziewczynki. O tym mogę jedynie opowiadać, bo nic z tego nie widać na zdjęciach.

Na koniec dokleiłam napis i dorysowałam rameczkę.






9 komentarzy:

  1. ta dziewczynka z kwiatami CUDNA! Świetny pomysł i wykonanie.
    ps: zostawiłam Ci info na messenger dot. wydruków

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super wyszło i tak fajnie kolorowo, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. JAka rewelacyjna! Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo 🤩🤩🤩 ale cudowna i kwiecista praca 🤩

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny bukiet, śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Wow! Jest zjawiskowa 😀 Daga prace, które same się robią wychodzą idealnie 👍

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka kolorowa i ukwiecona praca! Dawno takiej u Ciebie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna! bukiet zachwyca!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!