niedziela, 10 maja 2020

To z Yodą kartka jest :)

ScrapElektrownia zrobiła kilka wyzwań związanych z Dniem Star Wars i to praca na jedno z nich - z cytatem. Tło zrobiłam farbami akrylowymi (różowa jest perłowa i fajnie się mieni) i brokatową pastą strukturalną. Yodę i planetę pokolorowałam markerami alkoholowymi. Planetę wycięłam z kolorowanki z Małym Księciem, bo nadal nie mogę nic drukować. Powyciągałam najstarsze promarkery, bo już nie mam czym kolorować, wszystko mi się powypisywało, a InPost zwinął mi paczkę z nowymi markerami. Tak, znowu. :/



7 komentarzy:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!