sobota, 16 maja 2020

Umywanie rączek źle robi na skórę

Drukarka nadal bezużyteczna. :( Kombinuję, jak tylko mogę, wychodzą z tego bardzo dziwne prace. Takie jak ta. Zrobiłam ją na majowy freebie challenge na Outlawz. Punkt xero wydrukował mi digisa na papierze xero, w dodatku kolorową grafikę wydrukowali mi na czarno-biało. Ręce mi opadły, ale nie chcę wypaść z wyzwania, więc musiałam coś wykombinować. Na tym papierze kredki nie zostawiają żadnego śladu, a markery się rozlewają, zostawiając zacieki, i nie blendują się zadjabła. W dodatku nie mam już ani jednego koloru do skóry i nie wiem, co dalej będzie. :) Do kokardy, ust i okularów użyłam clear glossu, a do cieni i kropek - białego żelopisu.


Tło wyciągnęłam z kupki teł robionych dawno temu metodą monoprintingu. Dodałam tylko kilka stempli, złotego żelopisu i czarną ramkę. Napis pochodzi z tomiku wierszy Barbary Klickiej.


I tak to z nieudanych elementów powstała całkiem udana praca, bo tak, jestem z niej zadowolona! :) Stempel Eleny Zinskiej oryginalnie nie ma rąk. Widziałam, że w wyzwaniu niemal wszyscy albo je dorysowywali, albo rysowali wodę dookoła, co wyglądało nienaturalnie. Brak rąk jest naturalny, w przeciwieństwie do takiego kombinowania. :) Więc nie kombinowałam. Elena jako jedna z nielicznych artystek pamiętała o niepełnosprawnych i chyba jako jedyna - o osobach bez rąk, bo dotąd widywałam jedynie stemple osób na wózkach lub niewidomych. To cudowne! <3 I mój cytat został celowo dobrany pod ten fakt. :)


Ale tu mi też pomógł przypadek. Tak się złożyło, że xero mi wydrukowało kolorowy stempel na czarno-białym papierze (nie wiem, co im do głowy strzeliło!), na którym nawet kredki nie zostawiają śladu, bo się po nim ślizgają, a markery się rozlewają i wychodzi jakaś brudna ta skóra. I ten cytat z wiersza Klickiej pasuje tu idealnie. :)

Kartkę zgłaszam do majowego Freebie Progressive Challenge :)

12 komentarzy:

  1. ale czad! Ta gra słówek plus ta grafika, mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle idealnie dobrałaś tekst do ilustracji. Bardzo mi się podoba ta praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana praca. Przyjemnie mi czytać opis jej tworzenia a na zdjęciach pięknie widać jak układają się poszczególne elementy. Stempel pokolorowany cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zachwycona! Cytat- bomba, praca- petarda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tylko praca ale i jej opis - cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to wszystko zmontowałaś, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalenie podoba mi się tło! Jest nieziemskie, prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka, a cytat po prostu rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!