sobota, 9 maja 2020

Głupi mężczyzna jest ruiną każdej kobiety

Zrobiłam w końcu kartkę, która za mną chodzi gdzieś od miesiąca. Stempel miałam wydrukowany i wycięty od kilku tygodni i mniej więcej wiedziałam, jak to ma wyglądać. Miałam też przygotowany cytat Niny George - "Głupi mężczyzna jest ruiną każdej kobiety".

W końcu zrobiłam tło farbami akrylowymi, stempel pokolorowałam markerami alkoholowymi (co jest coraz trudniejsze, te, które się wypisują, w ogól się nie blendują) i pobawiłam się trochę glitter penem Vivy i crackle accentem, którego spękań niemal nie widać (ranger lepszy), oraz żelopisami metalicznymi.

Do ozdobienia tła użyłam papieru z atlasu anatomicznego i książki oraz znaczka pocztowego. Zabawnie wyszło: użyłam tego samego obrazka, z którego poprzednio wycinałam łuki do kartki z wróżką. Pasował mi kolorystycznie. Teraz też pasował, więc znowu go użyłam i zauważyłam, że przypadkowo obrazek przedstawiał płód ludzki. To taki dodatkowy smaczek do tej kartki i cytatu. :D




8 komentarzy:

  1. Hmmm, smutne, choć prawdziwe. Myślę ze analogicznie jest odwrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na nieblendujące markery - Możesz spróbować podratować spirytusem, rozjaśni to kolor, ale na chwilkę zreanimuje marker.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że tak można! Spróbuję, dziękuję!

      Usuń
  3. ooo... trochę mitycznie. :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Daga, Ty to masz pomysły. Świetna praca, wymowna i szokująca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się z tym zgodzić...wymowne..

    OdpowiedzUsuń
  6. OJ na ostro ! Super kolory !

    OdpowiedzUsuń
  7. This is so cool.
    Excellent colouring and I love the design too.
    Good luck!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!