piątek, 8 maja 2020

3 kolejne ateciaki

Te 3 ateciaki zrobiłam na zabawę w ScrapElektrowni. Trzeba było wykonać ATC z elementami wyciętymi. U mnie wszystkie mają elementy kolażowe wycięte z gazet, jedna ma wyciętą naklejkę. Do wszystkich 3 jako bazy użyłam papieru 13 Arts.

Wszystkie są bardzo proste, więc nie ma co opisywać. Z mixed mediów użyłam pasty pękającej, termofolii i - to jest wyjątek - kryształków, które mi zostały po DP. Chciałam sprawdzić, czy da się je naklejać na taśmie dwustronnej, i okazuje się, że tak! To otwiera nowe możliwości. :)

W sumie wykonałam już 11 ateciaków, a niczego się nie nauczyłam o nich, nadal umiejętności i wiedzę mam na takim samym poziomie jak wtedy, kiedy zaczynałam. Ale to tylko znaczy, że można je robić, nic nie umiejąc. :D





7 komentarzy:

  1. Rewelacyjne prace. I w połączeniu tekst jest błyskotliwy i zabawny. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha:) to mówisz, że jak nic nie wiem o ATC, to i tak mogę się za nią zabrać:)) jakoś nadal nie mogę się za nie wziąć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to wygląda. :D Tylko do tego jest jeszcze potrzebna ochota, bez niej będziesz się zmuszać, a to nie ma sensu, bo wtedy to nie będzie przyjemne! :)

      Jest łatwiej, bo łatwiej się koloruje małe stemple niż duże, jest więcej elementów do użycia, można użyć naklejek, które są za małe do kartek itd., kompozycja jest prostsza, bo powierzchnia jest mniejsza.

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa forma i super dobrane słowa.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!