niedziela, 14 czerwca 2020

Guest Designer - Inspiracja dla Outlawz

Jedną z nagród w wygranym wyzwaniu w Outlawz było zostanie Guest Designerem. Inspiracją dla pracy był świąteczny wierszyk:

"Star Light Star bright,
The first star I see tonight,
I wish I may, I wish I might,
Have the wish I wish tonight".


Mam słabość do gwieździstego nieba robionego farbami akrylowymi, więc tak właśnie je wykonałam. Gwiazdki nałożyłam pastą srebrną przez maskę. Stempel i wykrojnik pokolorowałam markerami alkoholowymi. Użyłam też clear glossu i Nuvo drops. Na białej części wpiszę życzenia. :)




Postanowiłam połączyć inspirację z wyzwaniem Kulskowa (co miesiąc trudniejsza forma! :)), opcja nr 1 - kartka z niespodzianką. Biały + kwiatek było dla mnie tak trudnym wyzwaniem, że skomplikowanie cięta i gięta kartka była łatwiejsza! Robiłam ją wg tutorialu [stąd].

Pracę zgłaszam też do świątecznego wyzwania na fb

I do wyzwania w kolorze niebieskim

14 komentarzy:

  1. O - kolejny rozsuwaczek. Uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza praca. Niebo jest przepięknie rozgwieżdżone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i bardzo pomysłowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny 'torcik".
    Ta forma kartki daje duże pole manewru w ozdabianiu jej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie bardzo. Ogranicza do raczej do mojego płaskiego stylu. Niektóre osoby oklejały ją po prostu papierami, ale po rozsunięciu dopiero widać, że ona się nie rozsuwa do końca, a nie widać dokąd, zanim się ją sklei, dopiero po. I wtedy te naklejone papiery wyglądają jak poucinane nie tam, gdzie trzeba. W dodatku musisz sobie sama zrobić miejsce na życzenia, bo oryginalnie go nie ma i wiele osób o tym też zapomina. W tej kartce-gwieździe też tak było.

      Usuń
  5. Piękna! Bardzo fajny kształt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka super karteczka. Wspaniałe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna forma kartka. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja tej formy kartki :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna forma kartki, muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!