sobota, 13 czerwca 2020

Święta na niebiesko

Niebieski to najbardziej zimowo-świąteczny kolor, jaki może być, i jest to czerwcowy kolor wyzwania na Rogatym. :) Wykonałam najprostszą kartkę, jaka mi przyszła do głowy. Tło to ecoliny z dodatkiem soli. Najpierw odbiłam choinkę i od razu posypałam ją pudrem i wyembossowałam. Potem odbiłam zwierzątka i pnącza. Na koniec dodałam trochę białej sakury. I... to już. Prawda, że prosta?



Nie wiem, o co chodzi, ale YT w dalszym ciągu niszczy jakość filmów i nigdzie nie ma opcji, żeby to ustawić. Robi to wbrew mojej woli. :( W rzeczywistości film wygląda tak.


Kartkę zgłaszam do niebieskiego wyzwania Rogatego :)

i do Twisted Thursday 17.06

i do Festive Friday Challenge 25.06

i do Tworzę w jednym kolorze: niebieski


13 komentarzy:

  1. Piękna kartka.
    Cudny efekt uzyskałaś z choinką. Cudnie się świeci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się kartki z tłami robionymi samodzielnie, wzbogacone odpowiednimi stemplami które podkreslają wspaniały klimat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra kartka :) Klimacik prawdziwie zimowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, nastrojowa kartka. Też lubię niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. od podstaw własnoręcznie - i jak dużo w niej światła! to ten pisak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Moje świąteczne kartki są zzwyczaj właśnie niebieskie. Tak jakoś...:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale czad !!! Świetna karteczka.
    Serdecznie pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale w prostocie siła. Śliczna nocno niebieska kartka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny klimat, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze- życzę powodzenia :-) DT Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow iskrzący efekt jest mega.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!