wtorek, 2 czerwca 2020

Lekko mediowa ramka

Dziś mam coś zupełnie innego niż zwykle, coś, czego zawsze chciałam się nauczyć: mediową ramkę. Robiłam ją według lajwa Marty Madej na Świrach Rękodzieła. Baza i papiery, z których wycinałam kwiatki, są z ITD Collection. Zwłaszcza baza tak mi się spodobała, że chyba znowu taką zamówię i zrobię dla kogoś. :)

Bazę pokryłam najpierw gessem, potem zieloną farbką akrylową. Innym odcieniem zieleni pocieniowałam brzegi, a potem jeszcze pociągnęłam je złotym woskiem. Po lewej stronie przez maskę nałożyłam pastę pękającą. Potem to już było naklejanie kompozycji z wyciętych kwiatów, sizalu i sznurka.

Nie użyłam papieru ryżowego z aniołkiem, zamiast niego wycięłam ze starego zdjęcia moją babcię i siebie z krzaczkiem bzu. Dziadkowie hodowali zwierzęta na działce, stąd ptaszek i zajączek. Na koniec przywiązałam sznureczek i vintage ribbon. Żałuję, że nie ma ze mną już babci, bardzo lubiła takie bibeloty, na pewno by jej się spodobała taka ramka. Będzie mi o niej przypominać. Może zrobię jeszcze jedną - z dziadkiem? :)

Prawdę mówiąc, planowałam niebieskości. Wybrałam niebieską farbę i niebieski wosk, wycięłam niebieskie kwiatki. Po czym się zorientowałam, że na zdjęciu jest zielony krzak różowego bzu, a babcia ma sukienkę w różowe wzorki. Cóż, może następnym razem.

Nie macie pojęcia, jak się cieszę, że mi się udało zrobić tego lajwa! Zawsze chciałam się nauczyć, jak robić takie mediowe ramki. A nawet jeszcze bardziej mediowe. :) To chyba dobry początek. W dodatku moja drukarka nadal nie działa, dołuje mnie to coraz bardziej, przez to mam jakieś lagi na stykach, nie jestem w stanie się zabrać za jakiekolwiek tworzenie. Ten lajw mnie zmobilizował i mam nadzieję, że kolejne też mnie będą mobilizować, że na jednym się nie skończy. :) Bo na razie depresja wygrywa z manią, wypadłam z większości freebie challenges i nie wiem, za co się teraz do nich znowu wkupię, a do tego zawodzę ludzi. Po raz czwarty poproszono mnie, żebym została Guest Designerem, to powinien być powód do radości - ale się nie cieszę, muszę odmawiać, bo nie mam gdzie wydrukować stempli. Pukam już od spodu, serio.







Pracę zgłaszam do wyzwania:


7 komentarzy:

  1. Piękna ramka.
    Pierwsze koty za płoty.
    Kolor i kwiaty pięknie podkreślają zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ramka wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca! Nie mogę oczy oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że Zdecydowałaś się na takie kolory, bo świetnie współgrają ze zdjęciem. To dobry początek Twoich mediowych prac, jestem pewna, że wciągną Cię na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ramka! Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Отличная рамка, стильная, уютная. Спасибо за участие в задании TDZ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że próbujesz nowych rzeczy! Najważniejsze to dobrze się bawić :) Fajne kolorki ma ta rameczka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!