środa, 17 czerwca 2020

Stay Home And Craft (3)

Ostatnia seria z tymi kapitalnymi papierami "Stay at Home". Tym razem 2 kartki kwadratowe. Jakoś mi ten format nie pasuje do tych papierów, znacznie lepiej wychodziły DLe. Ale musiałam spróbować. :) Wykorzystałam wszystkie możliwe pasujące napisy. Zostało mi mnóstwo grafik z lekarzami i pielęgniarkami, a napisów pasujących do nich już nie ma. Szkoda, bo fajnie wyglądają te kartki z napisami w tym samym stylu, a teraz będę już musiała coś drukować.




7 komentarzy:

  1. Fajne kartki, w tej formie tez wyglądają dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Znając życie, dopasujesz do tych pozostałych grafik idealne napisy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daga, alez ja tu widzę papierowe szaleństwo. Świetnie Ci idą te wirusowe prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jeszcze mam te papiery, więc to pewnie nie koniec. :)

      Usuń
  4. I kolejne czadowe prace, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!