poniedziałek, 1 czerwca 2020

Polka Doodles - inspiracja dla Crafts Galore Encore (4)

To moja czwarta inspiracja dla Crafts Galore Encore Challenge Blog

Temat wyzwania #76 to Anything Goes

Sponsorem w czerwcu jest Polka Doodles. Ich niesamowite digisy możecie kupić tutaj.

Zwycięzca będzie wybrany losowo i otrzyma 6.75£, co jest ekwiwalentem 3 digisów. Można się zgłaszać do 30 czerwca.


Ta kartka nie miała jakoś szczęścia. O mały włos w ogóle nie powstała, bo zepsuła mi się drukarka, a żaden punkt xero nie chciał mi wydrukować digisa. Tylko jeden punkt zgodził się wydrukować, ale na zwykłym papierze xero, cieniutkim i śliskim. Stempelek to Earlie Hedgehog Dandelion.  Okazało się, że kredkami w ogóle nie da się na nim kolorować (nie zostawiają śladu), a markery rozlewają się poza linie, robią zacieki i nie blendują się ani trochę. W dodatku żeby móc w ogóle kolorować, musiałam najpierw nakleić digisa na czarny brystol, co oznaczało wycięcie z borderem, czego, jak wiecie, nie znoszę. Ale nie mam innego wyjścia. Dopóki nie naprawię drukarki, nie mam innej możliwości. Rozumiecie ten dramat, prawda? :)


Ponieważ kolorowanie na papierze xero to dramat, upiększyłam je farbką 3D Pentartu Chameleon Pearl Effect (najpierw robiły się czubki, a potem perełki same się rozlewały i rozpłaszczały, ale efekt pod światło jest cudny, są niebiesko-brzoskwiniowe!) i clear glossem. Dodałam też trochę białego żelopisu. 


Tło to osobna bajka. Było robione miesiąc temu, kiedy jeszcze myślałam, że nie uda mi się wydrukować jeża i będę zmuszona użyć innego stempla Polki, który był wydrukowany wcześniej. Nawet go pokolorowałam i wycięłam. :)

Miałam dużo radości, robiąc tło tej kartki. :) Inspirowałam się postem Jane, tylko zapomniałam, że ona kolorowała tło markerami akwarelowymi, a ja zaczęłam akrylowymi, zdałam sobie sprawę, że one są w części kryjące, więc sięgnęłam po alkoholowe. I wylądowałam tu, gdzie jestem. :) Przy okazji kwiatków wypisał mi się trzeci Copic i tak oto w miesiąc po ich kupieniu nie pisze już żaden! Brawa dla Copików! Zamówiłam kilka Brushmarkerów, może będą lepsze.

 Środeczki kwiatów wypełniłam malutkimi białymi, holograficznymi cekinami, które pięknie opalizują pod światło. Stempel i napis podkleiłam tekturką, żeby były ponad odstającymi cekinami.



Dzięki, że zajrzeliście!
Zapraszam Was na wyzwanie! Bardzo jestem ciekawa Waszych prac. To może być jakikolwiek projekt, niekoniecznie kartka. :)

Temat to zawsze Anything Goes.


Pracę zgłaszam do wyzwań:



 Anything Goes 4.05


19 komentarzy:

  1. I'm so sorry we forgot to add the Inlinkz link up but it has now been added to our challenge at Jan's Digi Stamps and you can now add your entry. :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka
    Kwiaty są cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. A wonderful card Dagmara. Pretty flowers and the hedgehog looks adorable xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous bacground! well done! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!
    Hugs, Joy
    Joyfully Stamps
    Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

    OdpowiedzUsuń
  5. Daga, Love how the collage back drop fades from color to color. The Pearl Drops and Sequins give it a bit of texture. Thank you for sharing and supporting Jan's Digi Blog Challenge and invite you to join us each month. HAPPY CRAFTING!
    Hugs,
    Jan
    (Owner & Illustrator of Jan's Digi Stamp shop)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca, tło bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastic project! Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge we really appreciate you joining in.

    Joy DT



    Joyfully Stamps

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful creation! Thanks for joining us for Week 11 at Gem of a Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca. Bardzo optymistyczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Great Project. Thanks for playing along with us at Crafty Animals. Lisa DT

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutely stunning card .Great coloring and design.Thank you for joining us at DIGI CHOOSDAY CHALLENGE ,hope to see you again
    Željka DT xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Back again.Thank you for joining us at A GEM OF A CHALLENGE too ,hope to see you again
    Željka DT xx

    OdpowiedzUsuń
  13. A striking card, beautiful strong background. Thanks for joining in our challenge, so happy to see you share with us at Make My Monday. Caz. DT.

    OdpowiedzUsuń
  14. Eksplozja kolorów! Szalenie przyjemna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love the stamping on your card, and the colours are wonderful. Thank you for joining us at Creatalicious Challenges

    OdpowiedzUsuń
  16. I just love the colors. They just pop! Thanks for joining us this month at We Love 2 Create. Hugs from DT-Irre

    OdpowiedzUsuń
  17. A beautiful bright and cheery design.

    Thanks for joining us at the Love to Craft Challenge Blog.

    Helen x

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka wspaniała feria barw! Daaaga, ależ ja kocham Twoje kartki. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional birthdays” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Kreativtanten)



    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!