czwartek, 18 czerwca 2020

Na wyzwanie w Outlawz

Myślałam, że nie uda mi się w tym miesiącu stworzyć nic ładnego z tym cudownym stempelkiem, bo nadal muszę drukować w punkcie xero na papierze, na którym nie da się kolorować, ale jednak coś wyszło. :) Kolorowanie niestety jak widać, ale całość całkiem nieźle wygląda.


Tło znowu z odrzutu - czyszczenie wałka i masek, i to na papierze cieniutkim, takim do drukarki. Ale go nie wyrzuciłam na wszelki wypadek. :) Za mało go było na tło kartki, więc zrobiłam wpis do art journala, aczkolwiek gabaryty są takie, że może to też być zakładka. Dwie metaliczne farbki fajnie błyszczą.


Autorem cytatu jest Thomas Fuller. 


Pracę zgłaszam do czerwcowego Freebie Challenge

10 komentarzy:

  1. Doskonała praca! Zawsze z przyjemnością zaglądam do Ciebie i podziwiam.
    Uściski Daga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudowny obrazek:) Powodzenia w wyzwaniu:)
    A próbowałaś przynieść własny papier do punktu?
    Ja , za każdym razem jak chce użyć akwareli to idę z kartką bloku Mix Media - Canson 200g.Jest świetny pod farby i kredki:)A pod markery Color Copy 160g.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest właśnie mój papier, teoretycznie miał być do markerów, tylko chyba jakiś bubel zaczęli produkować, zamiast tego, który kupowałam kiedyś, bo ta sama nazwa i firma, a nie działa jak tamten papier. Jest cieńszy od papieru xero, może dlatego zgadzają się na nim drukować. Tylko że to mnie nie urządza. :/

      Kiedyś drukowali mi na Canson Illustration, ale rzekomo teraz się nie da. :/

      Usuń
  3. Zachwycam się Twoimi pracami z papierów z odrzutu.
    Fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło. Bardzo podoba mi się dobór sentencji do grafiki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się sentencja i kompozycja, cudne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dagmarko uwielbiam napisy w Twoich pracach, wiele z nich to naprawdę śliczne sentencje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny projekt. Super ci to zawsze wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Twoje prace, są wyjątkowe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!