niedziela, 28 czerwca 2020

Zakładka DP

To przerażające, że człowiek przyzwyczaja się, wbrew własnej woli, do tego, że jest tylko coraz gorzej, i nawet w takich okresach usiłuje żyć, choćby minimalnie. W lipcu są urodziny 2 bliskich mi osób. Kartki już mam, ale postanowiłam zrobić jeszcze zakładki. To jedna z nich. :)



U nas ciągle tylko leje, cały czerwiec tak. Zalało już znowu S8, jak wiele lat temu, kiedy jeszcze chodziłam, i to bez kul. Przez tyle lat nic nie naprawili! U Was też tak paskudnie?

8 komentarzy:

  1. To źle że człowiek stara się być pozytywnie nastawiony do życia? Chyba nie.
    Fajne zakładki. Kolorki fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle, bo tzw. pozytywne myślenie jest szkodliwe. A w tym przypadku oznacza też zaprzestanie walki o leczenie, no bo skoro wytrzymuję kolejne objawy, to co tam, że już praktycznie nie wstaję... Depresja nigdy nie jest dobra, chyba że jest lekka i stymuluje do prac twórczych.

      Usuń
  2. boska zakładka!
    Trzymaj się cieplutko, przesyłam dużo siły na te gorsze i te lepsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu pozytywne myślenie jest szkodliwe? Moja babcia (a przeżyła wojnę, Powstanie, dwa razy wygrała z rakiem) zawsze powtarza, że pozytywne myślenie dało jej wygrać i siłę.
    Bardzo ładne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowe i świetne zakładki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie prezentują się perełki na zakładce. Na pewno będzie to miły upominek. Przy okazji dodam-że zieleń Twojego bloga jest szalenie przyjemna dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przepiękna - prezent (jak dla mnie) idealny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!