czwartek, 6 lutego 2020

ATC z wodnikiem

Przedstawiam Wam pierwszą ATC w moim życiu. :) Jakoś nie znalazłam wystarczająco dużo wzorów ATC w Internecie, nawet na Pintereście, żeby się czegoś nauczyć, więc postanowiłam zrobić miniaturową kartkę i tyle. Tak wiem, że na ogół robi się 3 sztuki, ale postanowiłam robić pojedyncze, przynajmniej w tym wyzwaniu, w grudniu więc będzie ich 12 i wszystkie z cudnym stempelkami SOG, których jeszcze nie miałam okazji wykorzystać. To właśnie one mnie zainspirowały. :)





Cytat pochodzi z sagi Sapkowskiego, co łatwo zgadnąć. :)


Zgłaszam się do wyzwania:

12 komentarzy:

  1. Urocze to dziewczę. Ona skacze po kałużach, prawda?! Uroczo. Cudne niebieskości...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ATCiak:) ja jakoś nie mogę się zebrać w sobie, żeby zrobić ATC:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och znów u Ciebie pięknie ! Rewelacyjne ATC!

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimatyczna praca, bardzo udane ATV. Dotąd nie robiłam, ale ta forma wyrazu bardzo mi się podoba, może kiedyś zrobię...

    OdpowiedzUsuń
  5. Intrygujący ATciak. Utopce kojarzą mi się z oślizłymi potworzyskami z wiedźmina lub szeptuchy, a tu taka urocza dziewczynka

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny pomysł na cykl - dodaj proszę jeszcze baner wyzwania by spełnić wszystkie warunki naszej zabawy - pozdrawiam Ki DT Art Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci wyszło.
    Nie ma jakiegoś wzoru, jak je robić, natomiast ważna jest wielkość i aby zrealizować swój pomysł na tak małej powierzchni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Liczy się pomysł :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.Pozdrawiam -Aluu DT Art-Piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ATC :) Trzymam kciuki za Twój udział we wszystkich 12 zadaniach. Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cześć tu Ki z Art Piaskownicy 🙂 mam prośbę - przygotujesz mi collage prac ZNAKI ZODIAKU - chwiałabym je zaprezentować w poście na blogu AP na koniec edycji

    gratuluję wytrwałości 🙂
    pozdrawiam

    kigabet@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!