wtorek, 25 lutego 2020

Okres różowy cd. Koty

Szybka karteczka ze ścinków - został mi taki prostokąt brystolu, więc postanowiłam go wykorzystać. Nie planowałam tej kartki, ale nie mogłam się powstrzymać, więc znowu jest różowa. :) Tło miało być inne, na początku chciałam zrobić tło C&S. Przez maskę nałożyłam różowe kropeczki. Nie spodobało mi się, więc nałożyłam je jeszcze raz, pod innym kątem i innym odcieniem różowego. Nadal mi się nie podobało, więc użyłam mgiełek. Potem odbiłam stemple tłowe, poprawiłam je trochę białym pisakiem i niebieskim żelopisem. Stempli prawie nie trzeba było kolorować (choć już mam pomysł, żeby je pokolorować tuszami na mokro). Dokleiłam napisy, dorysowałam ramkę i voila. :)





Pracę zgłaszam na wyzwania:


Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku.
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, które wyceniono na 30 tys zł miesięcznie.

12 komentarzy:

  1. Fantastyczna kartka. Kociaki u mnie czekają na czas... I już mi smutno, bo nie mam czasu, a tak mam na nie ochotę... Ale już za chwileczkę, już za momencik...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, radosna karteczka :) Tło wygląda fantastycznie, widać, że spędziłaś nad nim sporo czasu, ale efekt jest warty każdej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty prezentują się cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna kocia praca - bardzo mi się podoba :) I fajnie wygląda właśnie z takim różowym tłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne koty! Bardzo mi się podoba tło - idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubie oglądać twoje prace. Kolejna rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez to, że nałożyłaś tyle "nieudanych" kropek, to warstwy prezentują się w całości bardzo dobrze! Tło jest super i ładnie przenikają jego elementy. Wyszedł udany projekt! Wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a FUR-bulous card. Gorgeous background and I LUV the crazy kitties.
    Thank you for purring along to play at SUYP Cats Challenges.
    Hugz
    IKE =^..^=

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka z kotami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!