sobota, 15 lutego 2020

Świąteczna w czerwieni

To jeden z moich ulubionych rodzajów prac świątecznych. :) Choć znowu wyszłam ze strefy komfortu, bo czerwonego nie lubię, cała reszta bardzo w moim stylu. :) Chyba już załapałam, jak robić tła z wyłącznym użyciem tuszów. Ten sam tusz na mokro jest jaśniejszy niż na sucho, dlatego można nakładać fajne wzorki warstwami. Warto do tła użyć tylko 2 odcieni, a ten najciemniejszy zostawić do wzorków na sucho, czego ja nie zrobiłam. Stempel to Twistoon. Pokolorowałam go markerami alkoholowymi i żelopisami. Ramkę narysowałam czarną Poscą.






Pracę zgłaszam do wyzwania:
Twistoon Progressive Challenge February
Anything Christmas Goes
Anything Christmas Goes
Anything Goes - use red

Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku.
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, które wyceniono na 30 tys zł miesięcznie.

13 komentarzy:

  1. No czaaadowa kartka, czerwony jeszcze bardziej podkreślił jej charakterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow😁 świetna kartka, tło idealnie pasuje do stempelka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna karteczka, kolejna świetna praca którą stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka! To prawda, że tuszami można robić swietne tła i cieszę się, że to odkryłaś - masz więcej możliwości. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, takie trochę creepy :D le fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tło bardzo ciekawie wyszło, podobnie jak cała praca. Bardzo udany projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daga!! jaka ona extra! Taka kopnięta ta świąteczna kartka, ale bardzo pozytywna. Kolorystyka, no cóż może poza Twoją strefą komfortu, ale wyszła Ci bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka, tło rewelacyjne. Mam nadzieję że uda Ci się uzbierać na pomoc dla siebie trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! No, anielica powaliła mnie swoim urokiem- świetna ! Cieszę, się, że takie prace tez powstają na nasze wyzwania ;-) Już dziś zapraszam na kolejny miesiąc świątecznego kartkowania na Rogatym- DT Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Dagmara:)
    Nie lubisz czerwieni piszesz, a świetnie sobie z nią poradziłaś! Uwielbiam prace z własnoręcznie tworzonym tłem. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!