czwartek, 13 lutego 2020

Takie tam nocne życie :)

Tym razem 2 zabawne karteczki i 1 wpis do art journala, wszystkie w tym samym stylu: tryptyk o nocnym życiu kobiet. :) Tło zrobiłam distressami na mokro, stemple pokolorowałam markerami alko - tą resztką, która mi została - żółte, zielone, różowe, niebieskie to 4 zestawy markerów, jakie mam. :) Blendowanie jest już praktycznie niemożliwe. Jednym kolorem nie da rady, po wyschnięciu kolor się i tak ujednolica i nie widać już warstw. Najlepiej mi wychodziło poprawianie kredkami, ale ostatni raz, kiedy mogłam ich użyć, zdarzył się przy okazji kartki z Aurorą. Więc na razie w kółko będą te same kolory. ;>

Domy wycięłam wykrojnikiem, okienka i detale pokolorowałam żelopisem. Font to Veteran Typewriter - ma polskie znaki!











Kartki zrobiłam na niekończące się wyzwania:

11 komentarzy:

  1. Piękne nocne tła ! Najbardziej zachwycił mnie stempelek na pierwszej kartce :-) Czekam na obiecaną listę sklepów z digi stemplami :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki:) A najbardziej zachwyciła mnie pierwsza:) ten stempel jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszedł z tego świetny cykl!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne ...stempelki fantastyczne ! Cuda tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie świetne, ale najbardziej podoba mi się pierwsza :) Jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja! To noce życie jest rewelacyjne :) Bardzo udane projekty, piękna kolekcja tematyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne babskie kartki. Księżycowa świetna, ale ostatnia z tym napisem i tą postacią też super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kartki zwłaszcza ta pierwsza a tła to mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny tryptyk, uwielbiam Twoje zestawy prac tematycznych :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!