piątek, 28 lutego 2020

Jesieniara

Dziś prosty wpis do art journala - ze szczurkiem. Tło zrobiłam mgiełką - jedno wykorzystałam do łosia, drugie do szczurka. Digis pochodzi z "Simply Cards & Papercrafts" i aż się prosił, żeby go zrobić warstwowo, więc to zrobiłam. :) Wydrukowałam go 3 razy, wycięłam, pokolorowałam markerami alkoholowymi i skleiłam jak arkusze 3D z Actiona. Wiecie, co jest zabawne? Digis nazywa się "Mouse and Cake", ale żadnego cake'a nie dołączono. :D

Potem to już leci szybciutko: taśma washi zamiast trawy, ramka narysowana cienkopisami, serduszko pociągnięte crackle accents (uwielbiam to medium i używam go nałogowo, jak nie na oczy, to na cokolwiek innego :)), przezroczyste, napis. JESIENIARA to jedno ze słów roku 2019, a moje ulubione, uosabia mnie, więc pewnie będzie więcej prac z jego użyciem. Szczurek obejmujący drzewko jesienne to dla mnie jedno z uosobień jesieni. A w 2019 jesień była piękna - kolorowa, zielona, słoneczna, taka jak powinna!

Powiem Wam, że wycinanie po kilka razy tego samego mnie nie zachwyca, więc zrobiłam tę pracę tylko raz i nie wiem, czy kiedykolwiek ją powtórzę. :)






Pracę zgłaszam do wyzwań:


Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku.
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, które wyceniono na 30 tys zł miesięcznie.

10 komentarzy:

  1. Fakt, takie wycinanie wielokrotnie tego samego może zmęczyć :D Ale efekt osiągnęłaś świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki uroczy szczurek:) ja ostatnio coraz bardziej lubię wycinać:) kiedyś tego baaardzo nie lubiłam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, może cake był gdzieś oddzielnie? ;)
    Świetna, pełna radości kartka, efekt 3d wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka, ta myszunia jest słodziutka, fajny efekt osiągnęłaś tymi warstwami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniuchno :) Świetna praca Daga, 8 mój ulubiony efekt n serduszku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ein wundervolles Werk.
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita przestrzenny wpis, super efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!