poniedziałek, 10 lutego 2020

My Best Friend

Poniżej szybka prosta karteczka, z której nie jestem zadowolona. :) No, właściwie to jak zwykle, ale z tej jakoś szczególnie, bo mimo że uwielbiam stemple All Dressed Up, totalnie nie radzę sobie z ich kolorowaniem. A w przypadku tego jednego nawet lupa nie wystarczyła, chyba musiałabym mieć mikroskop. :)

Tło to papier akwarelowy, wzorek z maski zrobiony pastą pękającą, na to mgiełki i parę stempelków. Przy okazji okazało się, że perełki w płynie Rangera - te pomarańczowe - nawet po obcięciu czubków wyglądają słabo, więc nie polecam. W przeciwieństwie do Nuvo - to te niebieskie.

Pogoda nie pozwoliła zrobić zdjęć, więc i notka krótka. :)




Pracę zgłaszam na wyzwanie:

10 komentarzy:

  1. Dagmarko droga, Marudko ... Ja chyba powinnam przestać Cię czytać. Bo czytam jedno a widzę drugie?! Jakie nie zadowolona?! co Ci tu nie gra?! Jest śliczna. I to zdecydowanie kolejna kartka którą mogłabym mieć, świetnie wyglądają te łapy, super tekst. A kolorowaniu?! Naprawdę Ci coś nie pasuje? Są ładnie cieniowane włosy -zresztą mają piękny kolor. Plecaczek też pocieniowany... I wyrazu dodały te kreski dookoła kartki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest kartka, którą robiłam, i to widać. :/ Tło nie moje, stempli w ogóle nie widać, markerów nie mam, więc zawsze źle wychodzi, a te stemple szczególnie. Nie wiem, co jest z nimi nie tak, ale za każdym razem wychodzą źle. Ich się nie da dobrze pokolorować, ale nie miałam wyboru. :/ W każdym razie, jak już wiele razy pisałam, takie rzeczy trzeba pisać, żeby inni się nie nacięli.

      Plecak nie jest cieniowany, nie mam odcieni do cieniowania. :/

      Usuń
  2. fajnie się łapki zgrywają z tematyką stempla

    OdpowiedzUsuń
  3. Daga wyszło wspaniale ...cudownie się prezentuje :) Przepięknie pokolorowany stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty sama wiesz, co Ci się nie podoba, a my widzimy drugie, czyli gotową pracę. :-) Mnie podoba się przeogromnie.
    Jeżeli nie mam pisaka lub kredki, którym mogłabym zrobić cieniowanie w jakimś kolorze to:
    1. jeżeli to możliwe, to dodaję kolejne warstwy, aby w ten sposób przyciemnić to, co malowałam pisakiem/
    2. mieszam pisaki i kredki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna kartka :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tu nie umiem się niczego przyczepić, mnie się podoba i już :) A że jesteś średnio zadowolona, to mogę to zrozumieć, bo także u mnie bywają prace, które jakoś nie są moje i krzywię się na ich widok. Po prostu bywają takie pracę przez samego autora źle odbierane, ale to jest nauką na przyszłość, by coś ulepszać i iść w dobrą stronę tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem tak bywa z tym naszym (nie)zadowoleniem ;) Ale praca bardzo fajna, mnie sie podoba. Fajne te łapki na tle :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!