niedziela, 16 lutego 2020

Kartka urodzinowa z balonikami

Czy wychodzenie ze strefy komfortu uzależnia? Bo chyba mi się to przytrafiło. :) Ostatnio mam chyba fazę na kompozycje różowo-zielone, chociaż różowy to zupełnie nie mój kolor, wręcz za nim nie przepadam. A jednak ostatnio bardzo mi podpasował zestaw mgiełek Vintage Spray: brzoskwiniowa i różowa właśnie. Pasuje akurat do tych kolorów markerów, jakie mi jeszcze zostały. :) Więc w najbliższej przyszłości zobaczycie co najmniej 4 prace w tych kolorach.

Do tła użyłam pasty pękającej, potem na to mgiełki, a na sam wierzch jeszcze kilka stempli tłowych. Ramkę narysowałam czarną Poscą. Na brzegi nałożyłam zielony wosk. Stempel to freebie Cute As A Button. Pokolorowałam go markerami alkoholowymi i żelopisami. Na baloniki nałożyłam brokat. Napis zrobiony dymem.







Kartkę zgłaszam do wyzwania:


Zapraszam Was serdecznie do mojego wydarzenia 1% na facebooku.
W tym roku jest mi jeszcze trudniej niż dotąd, a jestem z tym wszystkim sama. Dlatego bardzo Was proszę, jeśli tylko chcecie, starajcie się rozpowszechniać to wydarzenie. Głupio mi prosić o pieniądze, ale to właśnie od nich zależy moje życie, które wyceniono na 30 tys zł miesięcznie.

9 komentarzy:

  1. Świetnie się te róże prezentują! Idealnie pasują do pozostałych kolorów.
    To też nie mój kolor, ale często sięgam po niego w swoich pracach. Tak jakoś. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne tło, a te drzewa wyszły bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie widać, że to nie Twoje kolory - świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na nie Twoje kolory, to wyszła bardzo fajna praca :) Podobają mi się drzewa, a róż dodaje słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dagmara co znaczy, że napis zrobiony dymem??
    Jest cudnie nieleśna, bo jak to różowy las? Ale fantastycznie wyglądają te drzewa. Tej dziewuszcze aż zazdraszczam, że tak sobie pomyka z takimi pięknymi balonikami...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu różowo u ciebie ostatnio, super projekt wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca, cudownie wyglądają te popękane drzewa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jaka słodka i jaka cudowna...zachwycasz....

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!