niedziela, 25 października 2020

4 zakładki

 Miałam wenę, zrobiłam wczoraj 2 kartki, w tym obie do DT, i 4 zakładki na zabawę do Hubki. Wszystkie zakładki na tle z papierów Filigranek - szkoda, że tylko jeden arkusz jest z tymi fajnymi drzewami i ptakami. Pierwsze 2 zakładki z Harrym Potterem. Hubka powiedziała, że mogą być cykle, więc wreszcie mogłam wykorzystać te super stempelki, ale nie chce mi się sprawdzać, ile mają stron, wybaczcie, pliz, w konkursie na strony nie wezmę udziału. :) O HP nie trzeba nic pisać, każdy zna. Mogę dodać, że mnie nie przypadł do gustu. Myślałam, że to tłumaczenie jest do kitu, ale w oryginale wcale nie brzmi to lepiej. A szkoda, bo bohaterowie i historia są całkiem fajne i wciągające - wiem po filmach. W książkach tego niestety zabrakło.




Druga para zakładek zrobiona dodatkowo teoretycznie do opowiadań grozy, ale chyba bardziej pasują do opowiadań grozy Poe'ego. :)











Zakładki zgłaszam do październikowej zabawy u Hubki.

Oraz do wyzwania u Sandry Caldwell.






5 komentarzy:

  1. Daga, zakładki bombowe- jak zwykle :-D Oczywiście wrzucone do galerii. Pozwolę sobie tu napisać o mojej dyniowej karteczce, bo jest z tym problem. Mianowicie u mnie zero warsztatu- malowanie akwarelami czy markerami "na oko" ;-/ Do tejpory nie dałam się wciągnąć w tutki z kolorowania, bo....jak uczyć, skoro wszystko robisz intuicyjnie? natomiast karteczkę można zrobić wykorzystując jakikolwiek szablon dybi z internetu lub narysować, ten Zwierzaczek to stempel Agi Baraniak, mniejsze dynie i kocyki- gotowe elementy do wycięcia z papierów Mintaya. Szkic dyni zrobiłam na połowie kartki, skalpelem wycięłam ogonek, aby odchodził i zgiełam kartkę na pół tak, żeby trochę górnej części dyni trzymało bazę. Papier akwarelowy- malowałam na wyczucie;-D, potem ponaklejałam resztę. Napis zrobiłam sama. Mam nadzieję, że pomogłam? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakładki :) Ten papier w drzewa także mam, i jakoś nie wykorzystałam go dotąd umiejętnie. A u Ciebie idealnie podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle klasa :) Lubię te Twoje prace, są takie ... Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakładki, super efekt dały sznurki. Papiery z drzewami z filigranek były w różnych kolorach...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!