piątek, 9 października 2020

Święta w nietypowych kolorach

 Zrobiłam dziś 2 prace, ale na razie pokazać mogę tylko jedną, a szkoda. :) Kartka jest świąteczna, ale wyzwaniem było zrobienie jej w nietypowych kolorach (zielony) i z pingwinem (łączę kilka wyzwań). Tak więc do tła użyłam mgiełek - zielonych i żółtej. Pochlapałam potem tło wodą i białym gessem. Dodałam drzewka wycięte wykrojnikiem. Na drzewka nałożyłam białe gesso i ice effect.

Stempelek jest autorstwa Conie Fong. Pokolorowałam go markerami alkoholowymi, Dodałam też trochę gessa i ice effect na czapeczkę i szalik oraz clera gloss na prezent, oczy i dziób. Pingwinka podkleiłam na tekturce. 



Pracę zgłaszam do wyzwań:

Święta na okrągło - zielony

Pingwin + zielony

Kerst / Christmas październik

Conie Fong - Anything Goes



8 komentarzy:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!