środa, 21 października 2020

Jesienna królewna

 Początek miesiąca był super pod względem prac, a teraz znowu kiepsko. Prawie nie wstaję. Wczoraj skończyłam jedną z zaległych prac - zostało tylko pokolorowanie stempla, bo wszystko inne było już gotowe. Tło zrobiłam mgiełkami, liść odbiłam metodą monoprintingu. To zwykły papier drukarkowy znowu, ale się nadał. Pracę wykonałam na progressive freebie challenge Cute As A Button. 




Wszystkie zdjęcia zrobiłam w ciągu minuty, odwracając się tylko w różne strony. Wygląda na to, że to już okres braku światła. Ciemno w środku dnia, w samo południe. :(

Cytat pochodzi z piosenki Eda Sheerana. 

6 komentarzy:

  1. Pięknie i jesiennie.
    Zycze lepszego samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Samopoczucie w tym wszystkim mam zadziwiająco dobre! :D Tak na przekór chyba. :)

      Usuń
  2. Moim zdaniem praca w tym świetle prezentuje się dobrze. Ale pewnie na żywo dostrzega się inne odcienie. Mam ten sam problem, obecnie ciężko zrobić dobrze zdjęcie przy kiepskim świetle dziennym. Kolejne świetne tło zrobiłaś :) Praca super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca bardzo wpisująca się w obecny jesienny klimat. A cytat bardzo do mnie trafiający...
    Pozdrawiam cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!