czwartek, 1 października 2020

Artsy Stamper - inspiracja dla Crafts Galore Encore (8)

 To moja ósma inspiracja dla Crafts Galore Encore Challenge Blog


Temat wyzwania #80 to Anything Goes

Sponsorem w sierpniu jest Artsy Stamper. 



Zwycięzca będzie wybrany losowo i otrzyma 1 zestaw stempli. Można się zgłaszać do 31 października.



Tło tej pracy zostało wykonane metodą monoprintingu z użyciem prawdziwych liści i farb akrylowych, także metalicznych, dlatego pod światło tło pięknie się mieni.


Stempel pokolorowałam markerami alkoholowymi i nakleiłam warstwami. Użyłam też glitter pena. Cytat pochodzi z książki J. Grzędowicza. Idealnie mi tu pasował. :)



Dzięki, że zajrzeliście!
Zapraszam Was na wyzwanie! Bardzo jestem ciekawa Waszych prac. To może być jakikolwiek projekt, niekoniecznie kartka. :)

Temat to zawsze Anything Goes.


Pracę zgłaszam do wyzwań:

 Anything Goes 13.08



8 komentarzy:

  1. Hi this is a gorgeous card. Take care. Hugs Jackie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca. Tło jest zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i poruszająca praca. Bardzo mi się podoba tło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca z jesienią w tle... Cytat jak zwykle w punkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna praca! Pomysł na odbity liść uważam za szalenie udany. Wyszła Ci wspaniała Jesienna praca z "jesienną panią" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały projekt a napis rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!