wtorek, 6 października 2020

Inspiracja dla Ike's World DT (3)

 To moja trzecia inspiracja dla Ike's World DT. W tym miesiącu temat jak zwykle brzmi Anything Goes z opcjonalnym twistem VEHICLES




Tło wykonałam tuszami distress oxide na sucho. Na gładkim papierze daje to bardzo jednolity efekt. Drzewo z ramką wycięłam wykrojnikiem. Koronę drzewa zrobiłam z użyciem flower soft, którego szukałam chyba od roku, a znalazłam tylko takie jesienne kolory, które teraz akurat bardzo pasują. :)

Cytat pochodzi z "Kuracji" Jacka Głębskiego. Pasował mi do lat 20.


Wyzwanie trwa do 5.11 - zapraszamy! :)

1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!