czwartek, 10 grudnia 2020

2 kartki na 2 wyzwania

 Dziś 2 prace na 2 wyzwania: jedna na wyzwanie w Outlawz, druga na wyzwanie na grupie Cute As A Button, obydwa to freebie challenges. Obie zrobiłam w ten sam sposób - z użyciem wykrojnika i z chlapaniami ecoliną niebieską i złotą. Muszę przyznać, że stempel Cute As A Button zdumiał mnie, kiedy go zobaczyłam. Żołnierz z karabinem w czapce pilota, ale jednocześnie w obozowym pasiaku? To dla mnie bardzo dziwne, nawet jeśli to miały być prezenty dla dzieciaka, to pasiak? really? Może autorka chciała pokazać, że to więźniowie będą strzelać do Niemców? No nie wiem.





9 komentarzy:

  1. Dagmara, proszę zdradź cóż to za wykrojnik? Świetnie wyglądają te kartki z nim. Chlapania fajnie wykończyły pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wykrojnikach to ze mną niestety nie pogadasz. Przechowuję je na matach magnetycznych, więc dopóki producenci nie będą wybijali nazwy na samym wykrojniku, dopóty pozostaną nieznani. :) Pamiętam, że to był zestaw 2 narożnych i tych zestawów mam kilka różnych. :)

      Usuń
    2. Może i lepiej... Tyle ich mam... Ale lubię faktycznie wykrojniki.

      Usuń
  2. Wykrojnikowe tło bardzo fajnie wygląda na obu kartkach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowe kartki i piękne tła, a stempel faktycznie dziwny... ale i tak pięknie to oprawilas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jak co,ale Tobie wspaniałe wychodzą pracę. Tło rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki świetne, a co do stempelka, to bardziej mi przeszkadza karabin - te paski kojarzą mi się z koszulą nocną ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!