środa, 23 grudnia 2020

Inspiracja dla Stampers Delights (4)

Kolejna kartka świąteczna ze stemplem SD - znowu wykorzystałam tło We Are 3 i to, że SD oferuje nam digisy w png - można je więc od razu wtapiać w tło przed wydrukiem, co zaoszczędza misternego drukowania. :) Takie tła na ogół wykorzystuję, kiedy nie jestem w stanie ich zrobić sama, czyli wtedy, kiedy gorzej się czuję. Czyli wtedy, kiedy nie mam wyjścia. :)

Stempelek pokolorowałam markerami alkoholowymi. Potem dodałam trochę błysku białym żelopisem (tym razem był to Hybrid Gel).  Napis też pochodzi z SD. 

Sklep https://www.stampersdelights.com/store/c18/%2AALL_DIGITAL_STAMPS_PRODUCTS%2A.html#/

FB Group https://www.facebook.com/groups/stampersdelights/?ref=bookmarks



Na Kit & Clowder dziś ten digisek jest jako freebie. :)

Czy u Was też tak paskudnie ciemno, nawet w samo południe?


6 komentarzy:

  1. Cudowna kartka świąteczna ze stemplem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urocza :)
    Faktycznie, bez względu na godzinę, jak wyglądam przez okno, to zawsze ciemno, już się nie mogę doczekać wiosny

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka. Bardzo podobaja mi się włosy, szczególnie te błyski w nich. Nie wiele się na niej dzieje szlaczek dookoła dał fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, ale tło skradło moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, ładnie współgrają ze sobą kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!