wtorek, 1 grudnia 2020

Jan's Digi Stamps - inspiracja dla Crafts Galore Encore (10)

Czas na kolejną inspirację dla Crafts Galore Encore Challenge Blog


Temat wyzwania to jak zawsze Anything Goes


Sponsor w grudniu to Jan's Digi Stamps. 








Do wygrania jest 10$, więc warto wziąć udział. :) Można się zgłaszać do końca grudnia.





Tym razem wykonałam wpis do art journala nt. EDS6a. Tak rzadko to robię, w dodatku nie widziałam nigdy, żeby inni scraperzy wspomagali w tym chorych, więc muszę za nich nadrabiać. Tło - jedno z ostatnich, jakie mam - wykonane metodą monoprintingu. Stempelek pokolorowałam markerami alkoholowymi. Elementy drewniane  pokryłam crackle accents i posypałam brokatem. Okulary pokryłam glaze'em. Nic nie widać na zdjęciach i znowu tak będzie do maja, bo w Wawie już nie ma światła słonecznego, jest ciągle ciemno. :(


Dzięki, że zajrzeliście!
Zapraszam Was na wyzwanie! Bardzo jestem ciekawa Waszych prac. To może być jakikolwiek projekt, niekoniecznie kartka. :)

Temat to zawsze Anything Goes.


Pracę zgłaszam do wyzwań:

 Anything Goes 13.08




8 komentarzy:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!