wtorek, 1 grudnia 2020

Inspiracja dla Ike's World (5)

 W grudniu temat wyzwania jak zwykle brzmi Anything Goes, ale z opcjonalnym twistem CHRISTMAS

Zrobiłam kartkę świąteczną, dwuwarstwową, w formacie DL. Stempelek z dziewczyną (Holly Fairy) ma dodatkową warstwę sukienki podklejoną na tekturce. Pokolorowałam go markerami alkoholowymi. Tło wykonałam z papierów z Actiona, co mi się tak rzadko zdarza! :) Napis z mojej głowy, ale pewnie go gdzieś widziałam na fb - cudownie pasuje!





Uwaga! :D

W grudniu wszystkie stempelki Ike's będą na wyprzedaży 60%!



6 komentarzy:

  1. Such a beautiful creation and awesome colouring.
    Thank you for taking time to make this for me at IKEsWORLD Challenges.
    Hugz
    IKE =^..^=

    My Challenge Blog
    My Shop
    My Blog
    FB Fan Page
    Cat Lovers Challenge Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna Śnieżynka. Chyba tylko trochę zmarznięta.
    Rewelacyjny efekt mrizu/lodu na choinkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokazana z różnych stron praca sprawia, że można ją sobie bardziej wyobrazić - jakby widzieć ją na żywo ;) Bardzo fajnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow, scrapowe papiery u Ciebie, a to rzadkość. Fajna odmiana. Laseczka fajna ❄️

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!