środa, 9 grudnia 2020

Inspiracja dla Stampers Delights (3)

 Kolejna kartka świąteczna ze stemplem SD - tym razem wykorzystałam tło We Are 3 i to, że SD oferuje nam digisy w png - można je więc od razu wtapiać w tło przed wydrukiem, co zaoszczędza misternego drukowania. :)

Ja swój stempelek pokolorowałam markerami alkoholowymi. Potem dodałam trochę błysku białym żelopisem (tym razem był to Derwent Paint Pen, mój ostatni ulubieniec). Wstążki na prezentach i spinki u dziewczynki pokryłam nuvo drops w kolorze białym. Napis też pochodzi z SD. 

Sklep https://www.stampersdelights.com/store/c18/%2AALL_DIGITAL_STAMPS_PRODUCTS%2A.html#/

FB Group https://www.facebook.com/groups/stampersdelights/?ref=bookmarks





8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kartka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Twoje malowanie stempli. Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kartka. Ta dziewczynka jest tak lekko zaczepna - urocza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm tak jakoś normalnie i grzecznie jak na Ciebie 😋 taka zwykła panienka, bez żadnego gluta? Zęba nawet szczurka? Tylko taka ładna i normalnie ubrana dziewczynka? Hmmm no dobra troszkę podsmiechuje ale faktycznie trochę odbiega od Twojego stylu, który bardzo u Ciebie lubię. Śliczna kartka. 💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, dobrze wyczułaś. Wszystkie kartki z tamtych dni są takie "grzeczne", proste, bez ręcznie robionego tła - bo nie miałam siły. :(

      Usuń
    2. To tym bardziej nie życzę Ci więcej takich kartek.... A te grzecne chętnie pooglądam gdzie indziej... U Ciebie chcę, krew gluty i szczury :)

      Usuń
  5. Dla mnie piękna, cudowna ❤️

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!