czwartek, 17 grudnia 2020

#inspiration #imagination #art #creativity

Wczoraj ogłoszono konkurs na pracę z freebisem DDS z Kit & Clowder, a że właśnie zrobiłam kilka teł na zapas, postanowiłam też zrobić pracę na to wyzwanie. 

Zrobiłam 2 tła z użyciem wyłącznie papierów - ZoJu Design - wycięłam ręcznie drzewka, chmurki i owady. Zrobiłam z nich coś w rodzaju kolażu. Każdy z elementów potuszowałam na brzegach. Chmurom i drzewom dorysowałam rameczki miedzianym żelopisem. Stempel pokolorowałam markerami alkoholowymi, a potem ozdobiłam embossingiem na gorąco (nadal najlepiej sprawdza mi się do tego klej) i białym żelopisem.





8 komentarzy:

  1. Bardzo inspirujące napisy!Fajnie uśmiechnięta ona... I scrapowe papiery?! Fiu fiu fiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że teraz będę mieć fazę na tagi, tylko mi na nie pomysłów brakuje :D

      Usuń
  2. BTW, te konkretne papiery kupiłam przez Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo. To jestem z siebie dumna. Papiery ZoJu są cudne. Nie dziwi mnie to.

      Usuń
  3. Super jak zawsze! Bardzo ciekawie wyszło, i tak wyszukanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, ciekawie, pomysłowo.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!