wtorek, 1 grudnia 2020

Inspiracja dla Stampers Delights (2)

 Dziś praca ze stempelkiem z freebie progressive challenge na grupie Stampers Delights. Wyzwanie jest co miesiąc i jeśli brało się w nim udział miesiąc wcześniej, to freebie dostaje się za darmo, a jeśli nie, to można kupić stempelek po promocyjnej cenie. :)

Ja swój stempelek pokolorowałam markerami alkoholowymi. Potem dodałam trochę błysku białym żelopisem (tym razem był to Derwent Paint Pen, mój ostatni ulubieniec). Na skrzydła wróżki nałożyłam najpierw brokat w kleju - na cętki, a potem clear gloss - na całe skrzydełka. Stempelki wycinam przed kolorowaniem, co powoduje, że nie zostają białe brzegi, tylko są ładnie pokryte kolorem.

Digiska podkleiłam tekturką i przykleiłam na tło. Bałwanki też pochodzą z Adobe Stock, który ostatnio jest moim ulubionym źródełkiem doodlowych teł. Napis zrobiłam sama w Wordzie, czcionka to darmowy Veteran Typewriter, moja ulubiona czcionka do napisów - ma polskie litery!

Sklep https://www.stampersdelights.com/store/c18/%2AALL_DIGITAL_STAMPS_PRODUCTS%2A.html#/

FB Group https://www.facebook.com/groups/stampersdelights/?ref=bookmarks





4 komentarze:

  1. Śliczna praca, fajny efekt na skrzydełkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kontrast - tu czarno-białe tło, a tu kolor, wygląda to bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daga, ja kocham ten Twój blog i Twoje prace. Tworzysz bardzo ciekawe projekty, tak odmienne od moich. Tak, z Kasią bardzo się zgadzam kolorowy stemple na tle bieli i czerni wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!