czwartek, 28 kwietnia 2022

ATC: nadrabiam zaległości

Nadrabiam zaległości. Odkąd zaczęłam odważniej wymieniać ateciaki, notorycznie mi ich brakuje. Muszę ich więcej robić. Pierwsze 4 zrobiłam w nocy. Na kolorowanie digisów nie mam siły, więc postanowiłam zrobić ateciaki z tekturkami potraktowanymi mediami - tu akurat embossingiem (koty złotym, a owady mieszanym złoto-srebrno-miedzianym). Tła zrobiłam wałkiem, maskami i farbami akrylowymi z użyciem gelli plate.

A teraz cytaty. :)

"Gdy kot bawi się myszą, o psie nie pamięta" - Władysław Grzeszczyk

"Owad, co zszedł na koty" - parafraza cytatu Juliana Tuwima

"Seks w świecie owadów jest pełen konfliktów" - Dave Goulson





I jeszcze jeden zestaw kart na wyzwanie "Parasol", tylko zapomniałam, gdzie to wyzwanie jest. :D Grafiki z "Charakterów", cytat James Russell Lowell. Tła powstały w wyniku czyszczenia wałka z farby o papier. :)

Już wiem - to na Świrach, wyzwanie tajne. :)



2 komentarze:

  1. ATC-iaki mają swój cudny klimat.
    A "odpadkowe" tło jest cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ateciaki! Podobają mi się soczyste kolory.Cytaty Super! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!