czwartek, 21 kwietnia 2022

Zakładka inspirowana "Anną Kareniną"

Jakieś 2 czy 3 miesiące temu na blogu GG było wyzwanie z użyciem tej grafiki z dziewczyną; wtedy nie zdążyłam, dopiero dziś mi się udało coś zmajstrować. Zainspirowało mnie też już nieaktualne wyzwanie na Świrach - zakładka inspirowana "Anną Kareniną". Cały czas robię wszystko z opóźnieniem, niestety wszystko też poza konkursem, bo za późno. :( 

Zakładka niewielka, ale użyłam do niej papieru ryżowego i folii przezroczystej ITD oraz kwiatów Mintaya. Moja Karenina jest Królową Stworzenia. ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!