poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Wymiana szczurkowych ateciaków z Iwoną

Dziś Światowy Dzień Szczura! Umówiłyśmy się z Iwoną na wymianę 2 ateciaków o temacie "Szczur". Ucieszyła mnie ta wymiana wyjątkowo, do tej pory jakoś nikt nie chciał dla mnie zrobić ateciaka ze szczurem! Do moich ateciaków wykorzystałam digi Elizabeth Dulemby, które udostępnia za darmo na swoim blogu. Szczurków jest u niej mnóstwo! Wybrałam 2 takie, które pasują do nocnego nieba, i zrobiłam mgiełkami tło - galaktykę. 






A poniżej cudeńka, jakie dostałam od Iwony. Prawda, że piękne? Szczególnie złapał mnie za serce szczurkowy aniołek, bo przypomniał mi o wszystkich moich szczurkach, które są już za tęczowym mostem...




3 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!