czwartek, 14 kwietnia 2022

Inspiracja dla Twistoon - praca z jajem

Przez dłuższy czas znowu nic nie byłam w stanie tworzyć, aż w końcu udało się coś zdziałać, rozkładając kolejne działania na poszczególne dni. Finalnie powstał wiosenny wpis do art journala, który widzicie! 

Tło powstało w wyniku czyszczenia maski. Psikałam przez nią wzór do innego projektu. Po tym zostało na niej dużo mgiełki, więc ją odbiłam na brystolu (nie na papierze akwarelowym, bo wtedy wszystko by się rozmyło jak akwarele, a ja chciałam, żeby wzór był widoczny). 

Jajeczka są w całości mediowe. Dostałam od Kamili Pietroń tło - jasnoróżowe, wyembossowane w kropeczki. Wycięłam z niego jajka, popsikałam je mgiełkami, w tym miedzianą i srebrną (widać tylko pod światło). 

Maggie pokolorowałam markerami alkoholowymi, mewki były pre-colored. Romantyczny cytat z Osieckiej w zestawieniu z mewami i kurczakami rozśmieszył mnie, ale mnie śmieszą różne pozornie dziwne rzeczy. ;>





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!