wtorek, 5 kwietnia 2022

Inspiracja dla Ike's World - Animal/Crazy Critters

Mój crazy stworek to "Kat Woman". Rozbawiła mnie obróżka z adresówką zamiast dzwoneczka. I jak zawsze na przekór - w tle łapki... psie. :)

Z mojej poprzedniej obłędnej pasty srebrnej zrobił się kamień, a w sklepie była tylko taka innej firmy, która... zmienia kolor. Po wyschnięciu zrobiła się niebieska jak tło. A to taka droga pasta Primy. :(

Cytat z piosenki Wandy i Bandy. :) [wklejam na dole]

Blog

Grupa

Sklep



2 komentarze:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!