piątek, 1 kwietnia 2022

Morgan's ArtWorld - Inspiracja dla Crafts Galore Encore

Właśnie startuje nowe wyzwanie w Crafts Galore Encore. Temat zawsze jest dowolny, więc można wykonać jakąkolwiek scrapową pracę na dowolny temat, a warto! Nagrodą są 3 digisy Morgan's ArtWorld, te, które zobaczycie na pracach naszych dziewczyn z DT.

Ja wykonałam pracę z cudną Wilmą. Spodobał mi się jej vintage look. Pokolorowałam ją markerami alkoholowymi. Tło to mgiełki Lindy's i stempelki tłowe Lavinii.

Sklep

Blog

Grupa



2 komentarze:

  1. Piękna praca. Bardzo klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś mi się skojarzyło z Anią z Zielonego Wzgórza. Śliczna praca, motto też piękne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!