poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Po prostu działaj

Kolejny live Kamili ma temat "Po prostu działaj". To jest coś, czego nie potrafię. Jak nie mam od razu pomysłu, to robienie bez pomysłu nigdy nie wychodzi, a z talensa nie mogę wyrwać stron. :( Nieprzemyślane wpisy się nie udają. No chyba, że tło robi się mgiełkami distress oxide. ;> No to zrobiłam! Wykorzystałam digisa, który od dawna leżał, bo miał być na wyzwanie Alicii Bel, ale nie miałam na niego pomysłu. W tym miesiącu temat jej wyzwania to "Szwy, prawdziwe lub sztuczne". 

Nie jestem zachwycona tym wpisem, ale jest. Odbitki prezentów po prawej stronie mam z jednej z wymian ATC. Napis znalazłam na stronie z zabawnymi świątecznymi napisami na kartki. Zachwycił mnie. :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!