sobota, 23 kwietnia 2022

Cyfry i mgiełki

Oto najnowszy wpis do talensa inspirowany 2 livami Kamili: [1] i [2]. Mgiełki to distress oxide - wybrałam je, bo nie zabezpieczam niczym kart art journala, a te konkretne mgiełki ładnie od razu wsiąkają w papier. Dodatkowo, dzięki oxidowi, od razu blakną, robią się pastelowe i półprzezroczyste, co bardzo mi pasowało do tego wpisu. Potem dodałam cyferki w tle przez maskę oraz stempelki. 

Digi to grafiki z Vera Lane Studio. Cytat autorstwa Julie Orringer. 



1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!