sobota, 16 kwietnia 2022

DP z pawiem

Na Świrach Rękodzieła Ula prowadzi cykliczne eventy polegające na tym, że regularnie wykańczamy rozpoczęte wcześniej prace różnego rodzaju, tzw. ufoki. Bardzo mi to pasuje, bo mam sporo takich, w tym np. tego pawia DP, który miał trafić do mojej przyjaciółki w jej urodziny 5.5.21. Jak widzicie, jest już połowa kwietnia roku kolejnego! Dopiero dzięki ufokom Uli jakoś się zebrałam do wykończenia ozdoby na okno. Bardzo lubię DP, ale właśnie niewielkich rozmiarów, żeby efekt był od razu, a nie po tygodniach męki. ;>

Może Was to też zmobilizuje, ufokowy album znajdziecie [TUTAJ].




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!