niedziela, 9 kwietnia 2017

4 kartki, 1 smash

Szybka karteczka. Digi stemple kupiłam na etsy. Były jeszcze inne - kot, lis, batman. Ja wybrałam sówko-kawkę. ;) Moja drukarka nie chce drukować, rozmazuje mi tusz, mimo że jest laserowa, za to kontury drukuje niedokładnie, musiałam poprawiać czarnym promarkerem. Kolorowałam ecolinami. 


Jeszcze jedna sówkowa. Tło robione kawą. Brzegi wyembossowane ;)



Poniżej szybki wpis w smashbooku o niekompetentnym lekarzu - bo już mam serdecznie dość tego lekarza, który notorycznie złośliwie odmawia mi wypisywania leków, wymyślając nieprawdziwe powody. Na kartce ze strzałką opisałam sytuację, wkleiłam zdjęcie schodów przed przychodnią i wsunęłam kartkę w kieszonkę. Dziś złożyłam reklamację!



Uczę się robić kartki z dziurką w szybce, ale mi nie wychodzą jakoś. :( Jak to wyciąć, żeby się nie darło? Jak przyklejać, na jaki klej, żeby wieczko się trzymało?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!