niedziela, 22 maja 2022

#52strony (maj)

Tydzień 17. Obiecałam sobie, że nie będzie wpisów o Ukrainie w moich AJ, ale zrobiłam jeden o ratowaniu życia tych, którzy umierają wokół nas, a którzy są pozbawieni nie tylko pomocy państwa, ale też ludzi, obywateli. Za wstawianie się za innymi i przypominanie, że mamy 40% śmierci nadmiarowych, i że petycja o 1% jest olewana, choć chodzi o życie (!!!), jest się na fb linczowanym ostatnio. Stąd najpierw ten post. Żeby wymyślacze fałszywych intencji nie mieli amunicji.



Tydzień 18. Właściwy wpis, który miał się znaleźć w moim AJ... Pomagać trzeba z głową i nie kosztem życia innych ludzi!



Week 19. Maj jest miesiącem świadomości EDS. Zawsze szczególnie zwracam uwagę na najcięższą jego postać, na jedyny śmiertelny podtyp choroby uznany za najbardziej bolesną chorobę na świecie, bo właśnie ten typ jest najbardziej ignorowaną chorobą. Chorych jest tylko 8-11 na świecie, czyli jeden na miliard. Są pomijani, odmawia się im i diagnozy, i leczenia, umierają bez leczenia i jeszcze muszą wysłuchiwać od niedouczonych lekarzy (!!), że sobie wymyślili objawy. 

Jeśli symbolem choroby rzadkiej (1 na 100 tys) jest zebra, to jaką zebrą jest EDS6a (1 na miliard)? 



Week 20. Wpis do art journala #52strony - na zabawę pt. niebieski mrrrhoczny ołówek na Świrach Rękodzieła. :)
Digiski - Oddball by Lizzy Love
Tło - WeAre3
Wpis będzie wklejony do art journala, który ma czarne kartki, więc jeszcze zyska czarną obwódkę ;>

4 kwietnia był Światowy Dzień Szczura, a ja się zagapiłam i przegapiłam. Ale nadrabiam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!