środa, 25 maja 2022

Wymiana ATC "żółty, zielony, fioletowy" i parę innych

Miałam w planach 9 ATC z wodnymi kreaturami Kinda Cute, skoro mamy MerMay, ale pierwsza nie wyszła, więc się zniechęciłam i postanowiłam wykorzystać tła do innych prac. Na pierwszy ogień idzie wymiana ATC na Świrach o temacie "żółty, zielony, fioletowy". Zrobiłam ateciaki z ważkami Kinda Cute, ale zastanawiam się, czy przypadkiem każda z kart nie ma być w jednym kolorze. U mnie na każdej są wszystkie trzy kolory. Najwyżej zrobię drugą serię, i tak czekają digisy z ptaszkami i puzzlami.

Na wszystkich trzech użyłam troszkę crackle accents, przezroczystych i brokatowych nuvo drops. 







Obie serie pasują do wyzwania Hubki TAZ XIII, bo na warsztacie są skrzydła. Obie też będą zgłoszone na wyzwanie progresywne w Kinda Cute - w maju ważki, w czerwcu puzzle. :)

Do ateciaków z puzzlami użyłam gessa, mgiełek, białej ecoliny i wosków metalicznych. No i puzzli oczywiście. Gesso nakładałam pędzlem, ale tapując nim jak gąbką, żeby uzyskać fajną teksturę.






Dorzucam jeszcze jedną parę ateciaków pt. "Rower". Zrobiłam je na wyzwanie na ATC i inne drobnostki, ale nie biorę udziału w wymianie, bo nie sądziłam, że w ogóle zrobię ATC na taki temat! Za to pasują do TAZ XIII. Jedno skrzydełko z folii itd mi gdzieś wcięło, więc musiałam dosztukować. ;>
Musiałam użyć nowej czarnej mgiełki, która pod światło błyszczy na niebiesko, jest zarąbista!




1 komentarz:

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!