środa, 4 maja 2022

Wymiana ATC z Anią

Ostatnio sporo wymian ATC dochodzi do skutku, bo odważyłam się pytać i żulić, jeśli mi się czyjaś karta podoba. Tak było z Anią. Bardzo mną tąpnęła jej karta z jeleniem, obnażająca myślistwo. Wzór EKG na brzegach i krew zestawione z sylwetką zwierzęcia i niby takim pozytywnym "Darz Bór". Sama chętnie zrobiłabym takie karty.

Ania wybrała ode mnie 3 karty zaznaczone krzyżykiem, wszystkie już widzieliście:





Poniżej 3 przecudne karty od Ani. W rzeczywistości wyglądają o wiele, wiele lepiej niż na zdjęciu. Zdjęcie zawsze zabiera pracom atuty. :(






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!