sobota, 14 maja 2022

Rats Live On No Evil Star

Jak zwykle nadrabiam zaległe lajwy Kamili, tym razem lajw pt. Emocje. Nie wyszedł, jak chciałam, bo w talensie nie da się odbijać stempli bezpośrednio. Ja to zrobiłam i na środku oczywiście się nie odbił poprawnie, musiałam uzupełniać tusz cienkopisem. Wykorzystałam 2 stemple Lavinii. Napisowi przyjrzyjcie się dobrze, jest moim ulubionym palindromem. :)

Chlapania to tym razem nie biała ecolina, tylko żółta i pomarańczowa, a do tego perłowe akwarelki - biała i srebrna. Pod światło wygląda to obłędnie. ;)

Wpis zgłaszam do wyzwania na Świrach pt. "Tylko w ciemności możesz zobaczyć gwiazdy". Przez moje okno prawie codziennie widać Wielki Wóz!





Nie wiem, czy to się kiedyś skończy, ale od tuszowania znowu mam unieruchomioną rękę od kciuka aż po pachę. :/ Każde tuszowanie zawsze do tego prowadzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!