wtorek, 10 maja 2022

Wymiana ATC "ze szczurami"

Na Świrach Rękodzieła wymieniamy się ateciakami z wytycznymi: trawa, prostokąt, srebrny... szczur. :)



Ostatni ateciak, razem z kilkoma innymi, które już widzieliście, powędrował do Kasi Gałeckiej. A poniżej cudne karty od Kasi:



A to śliczny szczurek od Marzeny Krusińskiej. Bardzo mi się podoba, szczególnie tło, mam nadzieję, że Marzena mi zdradzi, jak je zrobiła!



I jeszcze fantastyczny szczurek od Marty Madej. Ten szczurek jest tak maleńki, że sobie nawet nie wyobrażam, jak Marta go wycinała! Na karcie są też mikrokuleczki szklane, których telefon nie chce uchwycić.




A tu jeszcze szczurek od Kasi Senkosi:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!