środa, 18 maja 2022

TAZ XIII

W wyzwaniu TAZ XIII zabrakło mi jedynie taga, więc zrobiłam zakładkę w kształcie taga. :) Tło dostałam od Kamili Pietroń, to kawałek masterboarda. Wróżki to Vera Lane Studio. Tylko zapomniałam przykleić skrzydełek z błękitnego tiulu! Wyobraźcie sobie więc, że tam są. :D No dobra, dorysowałam je złotym żelopisem.

Mam nadzieję, że widać moje starania, żeby robić cokolwiek, nawet kiedy robić się nie da. Tło, które dostałam w prezencie, i digiski, które miałam w części pokolorowane (zostały jedynie sukieneczki) uratowały mnie. Jak się nie da kolorować, to się korzysta z innych rzeczy i pewnie teraz zobaczycie więcej prac kolażowych albo z gotowymi grafikami. 

Teraz chyba nikt się już nie dziwi, że zawsze chcę znać tematy wyzwań/DT wcześniej, znacznie wcześniej. Gdyby nie to, to nie mogłabym też zrobić żadnych prac do DT. A tak mam je gotowe w większości do końca roku albo chociaż do jesieni. Mimo to i tak musiałam zrezygnować z CAAB i w czerwcu zobaczycie moje 2 ostatnie zakładki dla nich. 

Jestem niesamowicie wdzięczna Ewie i Kamili, że w ogóle wpadły na pomysł, żeby się ze mną podzielić tłami. Zawsze mi ich brakuje, a nie umiem robić prac z tłami innymi niż mediowe. Ale ostatnio na jednej z grup widziałam, jak dziewczyny wymieniają się nawet ręcznie robionymi kwiatkami, więc chyba można się wymieniać absolutnie wszystkim, i to jest super! <3







Na koniec jeszcze chciałam Wam pokazać efekt 2 prywatnych wymian na pc. Rzadko, ekstremalnie rzadko ktokolwiek tam chce dostać albo się wymienić ręcznie robionymi kartkami. W ostatnim miesiącu napisało do mnie kilka osób z całego świata, że chciałyby zrobić taką wymianę. A poniżej kartki od nich. Pierwsza + domek od Cindy z USA, a druga od Gonny z Holandii. Trzecia kartka jest z normalnej wymiany, ma numer rejestracyjny. Ktoś wyczytał na moim profilu, że takie lubię, i narysował dla mnie zachód nad górami. Autorką tej kartki jest Ilenna ze Szwecji. Kto by nie chciał dostać takich cudów?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za komentarze! Wiele dla mnie znaczą! <3 Komentarze na blogu to dla mnie jak powrót do naszej wielkiej blogowej rodziny, do tego, jak to było jeszcze kilkanaście lat temu, przed fb, kiedy blogi żyły i to tu toczyło się życie blogowe. Fajnie jest to znowu czuć. :)
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję!